http://ikonfinance.com/uploads/2013/07/banner_swap_free.jpg Testimoni XE Market (Islamic Trading Account

 "Anda akan terkejut melihat margin kekuatan modal.Contoh, deposit Usd100 dapat USD30 tambahan.Deposit buat kali kedua dan seterusnya tetap ada penambahan 30%.Saya sangat menghargai Broker XM ,dan manager XM Malaysia,En Fauzi sudi datang berjumpa kami di Shah Alam"
Mohd Zubir Amry
9 September 2013




"Saya mulakan perdagangan dengan XM pada bulan Julai 2011 dengan modal permulaan sebanyak 25,000 USD dan secara beransur-ansur meningkat kepada keuntungan 140,000 USD dalam masa kurang daripada 1 minggu, sepanjang tempoh 1 bulan daripada keuntungan mercu tanda awal saya berjaya mencapai jumlah keuntungan1,56 Juta USD dengan menggunakan keuntungan awal saya sebagai modal perdagangan. Sehingga ke hari ini saya telah menarik diri 1 Juta USD 13 September 2011 dan proses itu telah dilaksanakan dengan lancar dan pantas tanpa prosedur khas kerana jumlah keuntungan yang sangat besar korelasi dengan pelaburan awal saya.
Sebagai peniaga yang berpengalaman, saya sangat menilai XM dari segi pelaksanaan, perkhidmatan dan ketelusan seperti yang saya telah mendapati perkhidmatan mereka kualiti kelas A dalam semua aspek. Trading Point adalah broker profesional dan telus dan saya akan mengesyorkan kepada mana-mana peniaga matawang yang serius dalam perniagaan ini."


C. Wheeler
Baca Berita tentang Trader yang menjadi Jutawan Pertama di XM

Saya telah mendaftar sebuah akaun sebenar dengan XM pada awal Julai 2011 melalui $ 25 Bonus Tanpa Deposit yang boleh didapati pada masa itu. Dalam tempoh 60 hari saya telah berjaya berkembang akaun saya kepada baki $ 881 dan telah meminta untuk membuat pengeluaran dan telah diproses pada SEPTEMBER 7 dan diterima oleh saya pada 12hb September.
Saya kagum dan amat gembira dengan kejayaan saya dengan promosi ini. Saya telah mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan Trading Point dan perdagangan di sana pelaksanaan adalah sangat cepat dan Execution Tanpa Requotes seperti yang dijanjikan.


M. Zakir
XM adalah salah satu Syarikat FX yang terbaik dan dikawal selia juga dirusukan oleh pasukan yang sangat profesional dan pelaksanaan yang dijamin dan saya harap yang terbaik untuk XM.

M. Ashemimry
Saya telah menguji XM pada demo sebelum ke live akaun dan boleh saya katakan saya amat gembira. Bantuan sokongan pelanggan menolong saya sangat banyak. Apa yang saya suka ialah bonus dan pelaksanaan dan mereka dikawal selia, sokongan setiap membantu dan profesional. Teruskan melakukan tugas dengan baik!!

Ranko
Empat bulan perdagangan pengalaman dengan XM adalah memuaskan, pelaksanaan terpantas yang saya pernah alami, spread boleh diterima, pengeluaran cukup pantas. Saya telah memperkenalkan broker ini kepada beberapa kawan-kawan saya.

Annie
Ketika pertama kali membaca tentang dasar tiada semula petikan dan bahawa mereka menyediakan berita perdagangan dan membenarkan scalping, saya adalah sangat sangat skeptikal kerana semua ini tidak mungkin bunyi yang terlalu baik dan untuk menjadi benar. Saya membuka akaun kecil untuk mencuba perdagangan pada waktu berita dan saya amat gembira untuk melihat bahawa mereka berpegang kepada tuntutan mereka. Saya tidaklah menyimpan jumlah yang besar ($ 20) tetapi secara beransur-ansur telah memasukkan lebih banyak dan lihat mereka berpegang kepada apa yang mereka katakan. Saya menguji pertama kali $ 100, $ 500 dan kemudian dan mereka masih melaksanakannya begitu cepat.


J.Harris
Seorang kawan saya mencadangkan broker ini. Saya telah berdagang dengan mereka selama 2 bulan sekarang.. Semua isu kecil saya (seperti bagaimana untuk menggunakan MT4) telah dapat diselesaikan oleh bantuan XM dengan cepat. Saya tiada masalah sekalipun, perkhidmatan pelanggan yang hebat, deposit cepat dan pengeluaran pantas. Saya menggunakan platform MT4 mereka dengan tiada masalah. Saya sangat mengesyorkan mereka.

S. Jarikova
Ok,saya mesti katakan yang saya berasa amat kagum. Ini diulangi. Saya tahu broker ini di Cyprus dan dikawal selia secara penuh. Apa yang saya boleh katakan, support mereka sangat membantu. Mereka menjawab soalan saya dengan tepat.Bloody profesioanal! Selain itu, perkhidmatan berbual sangat baik dan bantuan susulan selepas itu sangat bagus jika ada apa-apa lagi yang diperlukan, Pengalaman saya, kehidupan: saya membuka akaun, dan membiayai melalui Moneybookers. Mereka telah mengambil masa kurang dari 1 jam untuk memindahkan baki saya.’This is damn fast’. Be carefull dan berfikir untuk mengisi borang deposit, dan mempunyai talian berbual, hanya untuk membiarkan mereka tahu. Masa itu adalah pada 4 Januari 2011 saya melakukan perdagangan beberapa kemasukan, dan juga berfikir saya agak jauh dari server (+/- 250 ms ping) pesanan saya mengambil 1.375 ms beroperasi, dengan 0 gelinciran. Ini adalah cukup baik.
Saya telah membuat sedikit wang, dan hari selepasnya (hari ini) saya mengeluarkan wang kembali pada 15,00 GMT. Ia kini 18,30 GMT, dan pengeluaran saya masuk ke Moneybookers . Ini adalah apa yang saya panggil ‘damn fast’! Gentleman, Bravo. Teruskan kerja yang baik. Saya sangat gembira untuk berkongsi ini dengan ahli-ahli forum. Dan terkejut juga. Sangat gembira dan terkejut.
Saya akan menyiarkan pengalaman yang sama di tempat-tempat lain. anda layak diberikan pujian.


J.D Milka
Saya berasa yakin untuk membenarkan lampu hijau untuk XM. Saya mempunyai akaun standard dengan mereka dari 11 Januari dan saya memberikan lampu hijau.
Pelaksanaan sangat cepat – perkhidmatan pelanggan adalah cepat. Pengurus akaun saya memanggil saya sendiri apabila saya membuka akaun.
Pengeluaran diproses hari ini akan tiba ke Moneybookers keesokan harinya dan wang yang diterima tidak ada masalah.
Hijau Cahaya 5 bintang semua ok untuk XM.


H. Morikawa 
Ini adalah jenis broker yang saya ingin berdagang dengannya kerana saya percaya mereka dikawal selia dan sangat membantu kepada peniaga-peniaga dan juga pantas macam saya katakan, saya sekarang rasa selamat dengan perdagangan forex kerana dana saya selamat dengan orang-orang yang sebenar dan broker terbaik. Saya mengesyorkan XM kepada mana-mana forex trader.

S. Muhammad

Mengenai Testimonials

Testimoni di atas terdiri daripada beberapa komen yang dibuat oleh pelanggan-pelanggan melalui Page Testimoni, melalui Sokongan Live Chat, melalui Sokongan E-mel dan laman web pihak ketiga yang telah mengkaji perkhidmatan broker kami dan menawarkan “terbuka kepada komen” borang ulasan atau komen kepadapengguna yang boleh berkongsi pandangan mereka mengenai jenama kami. Wakil khidmat pelanggan kami memantau komen-komen ini untuk memastikan perkhidmatan kami dan produk dikekalkan pada kualiti tertinggi dan jawapan rasmi selepas tambahan kepada pengguna yang menghantar aduan atau masalah untuk memastikan ketelusan dan adil.