Salam semua dan sekalung tahniah kepada yang mengambil ruang serta peluang mengunapakai secara keseluruhan ilmu SahVCS ini. Apa yang berlaku didalam kajian adalah hasil dari penerapan ilmu melalui kaedah mapping pada matawang berkenaan dari jarak masa tertentu sebelum target kejadian berlaku. Ia seumpama target matawang adalah EU manakala sebelum masa tertentu adalah 6 jam sebelum kejadian  FOMC.

Selalu amalkan ianya adalah fix pada target untuk mapping dan tidak menaruh harapan pada andaian. Sepertimana news² besar berjalan seperti FOMC mahupun NFP yang bakal merubah unjuran ekonomi semasa.

Mari kita untuk terus bersedia mempelajari ilmu SahVCS seterusnya selepas ini dengan mappjng² bonus akan bakal diselitkan di sepanjang sessi ini berlangsung sepanjang tahun ini. Perbetulkan niat awal untuk belajar sambil memorex didalam menuntut ilmu. Jangan sesekali meninggalkan niat berkenaan untuk terus berjaya tanpa mengambil peluang untuk belajar. Insya Allah, kita sama² perbetulkan.

Mari kita lihat kejayaan sekelip mata di news² besar yang bakal merubah gaya hidup seseorang dari biasa² menjadi luar biasa. Namun adalah digalakkan untuk kekalkan sifat rendah dirinya. Insya Allah.




BRAVooo. TAHNIAH ATAS KEJAYAAN.


MARI LIHAT DARI SUDUT H1


Juga lihat dari sudut pandangan M15


 

Tahniah rakan2 semua. 


TAHNIAH DIATAS KEJAYAAN ANDA SEMUA. AMINN.